– Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesedlo ti zboží, které sis objednal? Nevadí! U nás máš vrácení zdarma do 30 dnů.

DŮLEŽITÉ: Před vrácením zboží se ujisti, že zakoupený produkt nenese známky opotřebení (není špinavý, tenisky nebyly zkoušeny venku nebo na jiné špinavé ploše, není opotřebený materiál atd.) a je ve stejném stavu, ve kterém ti přišel. V opačném případě nebudeme schopni požadavku na vrácení zboží vyhovět.

Jak vrátit zboží:

1. Nepoškozené a nenošené zboží, vlož s veškerým originálním balením (krabice od tenisek/vak nebo igelit od oblečení atd.) a příslušenstvím (visačky atd.) do původní krabice v kterém ti zboží přišlo (nebo podobné - je důležité zabránit poškození zboží při přepravě).

2. Ke zboží přidej do krabice vytisknutý a vyplněný FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

3. Krabici zalep, dones ji na nejbližší pobočku Zásilkovny a obsluze sděl tento kód - 93908631.

4. A to je vše! Peníze ti zašleme zpět na účet do 14 dnů od přijetí vráceného zboží na náš sklad.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Přišlo ti poškozené zboží, nebo se po nějaké době projevily vady? Pošli nám zboží na zpět a my se to pokusíme napravit!

Jak reklamovat zboží:

1. Vyčištěné zboží vlož do krabice, aby nedošlo k dalšímu poškození.

2. Ke zboží přidej do krabice vytisknutý a vyplněný FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE.

3. Krabici zalep a zašli nám ji na adresu uvedenou ve formuláři.

4. Po přijetí zboží na náš sklad začíná běžet 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace. O výsledku reklamačního řízení budeš informován/a e-mailem nebo telefonicky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz